PRODEJNA V PRAZE je po rekonstrukci znova otevřena ♡

FAQ

 
 
ESHOP- DÁRKOVÉ-
ODBERY-DOPRAVA-
UPRAVY-VRÁCENÍ-
ÚDRŽBA-VELIKOSTI-


 
 
 
 
ESHOP-
 
 
Za jak dlouho objednávka dorazí? / Zboží mi ještě nedorazilo, co mám dělat?
Záleží na vytíženosti expedice a příslušném dopravci. Vše, co je na e-shopu skladem, máme k okamžitému odeslání. Snažíme se tedy expedovat do 2–5 pracovních dní. Pokud odeslání Vaší objednávky trvá nestandardně dlouho, napište nám nebo zavolejte a vše hned vyřešíme.
 
Kdy se objeví novinky na webu? / Je možná rezervace předem?
E-shop doplňujeme v pravidelných intervalech, někdy dokonce každý den. Šijeme stále nové kousky a vzácně opakujeme předchozí kolekce. Rezervace budoucích kousků není možná.
 
Je ve vašem e-shopu možnost slevy?
Ano je. Více informací naleznete ZDE. Pokud jste u nás již byli registovaní, stačí obnovit heslo, přes položku zapomenuté heslo v přihlašovacím formuláři.
 
Jak mám objednat zboží, které není skladem? 
Zboží, které není skladem a nelze Vám vložit do košíku už nemáme, je vyprodané a s nejvyšší pravděpodobností už znovu nebude. Může se stát, že se zboží vrátí nebo uvolní z rezervace, stejný kousek už však nebudeme došívat. E-shop umožňuje nastavení „hlídacího psa“ na doskladnění zboží – najdete přímo u produktu. Šijeme ale stále něco nového a tak je více než pravděpodobné, že se objeví něco podobného, jak vzorem / motivem / barvou… : )
 
Vložím zboží do košíku a než vyplním všechny údaje, zboží již nelze zakoupit – co s tím?
Bohužel se občas stane, že se sejdou objednávky na stejné kousky ve stejný okamžik. E-shop přijme ale pouze objednávku na skladové množství, která přijde dříve. Pravděpodobně jste tedy bohužel objednali o chvíli později než někdo jiný. Zkuste nám ale napsat, třeba se nějaký kousek uvolní z rezervace. Určitě je také dobré si nastavit hlídacího psa na daný produkt. Stále šijeme něco nového, tak třeba se brzy objeví kousek ještě lepší… : )
 
Mám představu o vlastním produktu, ušijete mi ho? / Jaká je dodací lhůta?
Bohužel nešijeme na míru a na zakázku podle přání, vybírat lze u nás jen ze sortimentu, který máme skladem na e-shopu. Nemáme kapacity na zakázkovou výrobu. Napište nám ale svůj podnět, při rozhodování o novinkách jej můžeme zařadit. :)
 
Líbí se mi produkt z vaší nabídky, ale chci ho v jiné barvě/s jiným motivem, ušijete mi ho?
Není možné vybírat si barvy a motivy na výrobky od nás. Rádi však vyslechneme poptávku a požadavky od zákazníků a třeba se právě Vaše kombinace a motiv objeví v novinkách… : ) Napište nám podnět nebo nápad na e-mail.
 
 
 
 
 
 
 
DÁRKOVÉ-
 
 
 
Je možné u vás zakoupit dárkový poukaz?
Ano je, v nabídce e-shopu je najdete pod samostatnou kolonkou. Můžete zvolit z mnoha a mnoha cenových možností. Pokud chcete částku originální, pro Vás symbolickou, je možné to domluvit. Napište prosím na e-mail. : ) Poukazy zasíláme buď ve vytištěné podobě nebo e-mailem v digitální. Na všech našich obchodech Vám také vystaví poukaz na počkání v libovolné hodnotě. Poukazy naleznete ZDE.
 
Mám dárkový poukaz, ale nestihnu ho vyčerpat do doby platnosti, co s tím?
Dárkové poukazy jsou nově bez doby platnosti. Využít je můžete za jak dlouho chcete. 
 
Mám dárkový poukaz, kde všude ho mohu uplatnit?
Dá se použít při nákupu na e-shopu, kde vepíšete kód přímo v objednávce. Přinést ho můžete na nákup do jedné z našich prodejen – Liberec, Praha nebo se dá uplatnit na Dyzajn marketu v Praze.
 
Musím dárkový poukaz čerpat celý najednou, nebo jej lze využít i na části? 
Dárkový poukaz můžete uplatnit celý najednou, ale také postupně po částech. Je to jen na vás, v případě čerpání jen části nám napište jeho kód do poznámky a my to provedeme ručně. 
 
Chci uplatnit dárkový poukaz v objednávce, ale nejde to – jak postupovat?
Pokud nefunguje vložení kódu z dárkového poukazu do objednávky, zkontaktujte nás prosím a my to vyřešíme (e-mail: info@blackmountain.cz, telefon: +420608150042). Poukázka nemůže být vyšší hodnoty, než je hodnota objednávky – e-shop umí objednávky jen zlevnit. My Vám ručně poukaz uplatníme, budeme jen potřebovat kód poukazu.

 
 
 
 
 
 
ODBERY-
 
 
 
Kde si mohu zboží vyzkoušet/vidět naživo?
Máme své vlastní obchody – Liberec, Praha, kde je obdobný sortiment, jako na e-shopu – není tam z kapacitních důvodů vše, naopak tam můžete najít něco navíc. Tam si také můžete objednat zboží z e-shopu a na místě prohlédnout a vyzkoušet. Do Liberce se osobní odběry nosí každý den, do Prahy se zasílají 4× týdně. O možnosti vyzvednutí budete informováni zprávou. Nic neplatíte dopředu, zboží si nemusíte zakoupit, rozhodnete se až na místě. Doporučujeme vyzkoušet věci přímo na místě a pak se rozhodnout.
 
Je na obchodě možné využít dárkovou poukázku za koupenou na eshopu?
Ano je, vezměte ji s sebou a na prodejně s Vámi vše vyřeší. :) Stejně tak lze využít na eshopu poukaz zakoupený na prodejně.
 
Lze uplatnil věrnostní sleva na obchodě?
Ano lze, stačí ukázat přihlášení s hodnotou slevy nebo nahlásit email a dohledáme. Není ale prozatím možné připočítávat hodnotu nákupu na prodejně k věrnostnímu systému. Systém je plně automatický a neumožňuje přidávání prodejů z obchodů. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DOPRAVA-
 
 
Kolik stojí doprava a jak mohu zaplatit?
Všechny možnosti, jak u nás objednat nebo zaplatit, najdete ZDE. : )
 
Zadal/a jsem platbu on-line nebo platbu kartou, ale neproběhla. Jak nyní postupovat?
Ideální je v tomto případě zaplatit klasickým bankovním převodem na náš účet dle instrukcí v e-mailu. Pokud ale chcete platit stejným způsobem znovu, napište nám prosím zprávu a my Vám pošleme nový odkaz, kde budete moci uhradit.
 
Balíček nedorazil a nemám žádnou informaci od dopravce, jak mám postupovat?
Napište nám o sledovací číslo balíčku a zjistíme, kde se stala chyba. Ve chvíli, kdy balíček opustí dveře naší dílny je už jen na dopravcích, aby odvedli svou práci. Hlavně ve vytížených obdobích se může balíček zatoulat. Napište nám a zkusíme jej dohledat.
 
 
 
 
 
 
 
UPRAVY-
 
 
Líbí se mi produkt z vaší nabídky, ale potřebuji úpravu na míru, je to možné?
Kompletní informace k úpravám na míru najdete zde. 
Objednat je pak můžete tady.
 
 
Mám od vás oblečení, ale potřebuje opravit, jak mám postupovat?
Určitě nám napište na e-mail, ideálně s popisem problému nebo fotografií. Opravy děláme zdarma a vztahují se na všechny povolené švy, výměny poutek, natržené podšívky, párající se výšivky, povolené knoflíky, rozbité zipy u kabátku či jiné další problémy... Dokážeme opravit skoro vše. Po domluvě pak můžete kousek poslat poštou nebo donést na kterýkoli obchod a my se postaráme o nápravu. : )
 
Poškodil/a jsem si oblečení od vás, dokážete jej opravit?
Spálení od žehličky, zatržení od kliky nebo o židli, fleky... To jsou časté problémy, které dokážou oblečení znehodnotit do podoby, kdy není nositelné. Mnoho věcí dokážeme opravit, nicméně v tomto případě nemáme ceník na opravy a posuzujeme problémy individuálně, protože pracnost takových úprav může být výrazně větší než jen u úprav. Někdy není možné kousek zachránit ani tak. Určitě ale napište a my řekneme co a jak můžeme/dokážeme. : )  
 
 
 
 
 
 
 
 
VRÁCENÍ-
 
 
 
Zboží mi nesedí / není to ono a chci jej vrátit, jak na to?
Vyplňte prosím formulář, který si můžete stáhnout tady a napište do něj požadavek na vrácení a své číslo účtu. Zabalte zboží, přiložte formulář a pošlete prosím k nám na adresu: Nám. Sokolovské 312/1, Liberec 1, 46001. Pokud máte možnost, tak můžete zboží přinést na jednu z našich prodejen (Liberec, Praha). Jakmile balíček obdržíme, tak ho zpracujeme a platbu vracíme v několika pracovních dnech, maximálně do 14 dnů.
 
Zboží mi nesedí / není to ono, ale chci ho vyměnit za jiné, jak na to?
Vyplňte prosím formulář, který Vám přišel v balíčku, a napište požadavek na výměnu. Zabalte zboží, přiložte formulář a pošlete prosím k nám na adresu: Nám. Sokolovské 312/1, Liberec 1, 46001. Pokud máte vybraný nový kousek na výměnu, tak ho prosím současně objednejte standardně na stránkách – tím si zboží rezervujete a my přehledně uvidíme, za co budete měnit.
Jakmile balíček obdržíme, nové zboží pošleme obratem směrem k Vám. Pokud bude finanční nesrovnalost, tak se samozřejmě domluvíme na vrácení rozdílu nebo případném doplatku. Jestliže jste nevybrali ihned, můžete si u nás uschovat částku za vrácené zboží a čerpat ji později, například formou poukazu. Výměnu zboží je možné provést na jednom z našich obchodů - Liberec, Praha – stačí jen přinést zboží, doklad a vybrat si. 
 
Zboží jsem poslal/a zpět k vám, ale nemám žádné info, jak to vypadá?
Pokud odešlete balíček zpět k nám, pro jistotu si sami hlídejte sledování balíčku, zda je vše v pořádku. Po obdržení balíčku už tuto skutečnost nedáváme vědět, ale rovnou vyřizujeme jeho obsah. Balíčky rozbalujeme 1–5× týdně dle potřeby a po jejich rozbalení vracíme platbu na účet v co nejkratším termínu. Doba navrácení platby je závislá na kapacitách, dovolené, nemoci apod., vždy však dodržujeme termín 14 dnů. V případě dotazů nebo nejasností nás prosím obratem kontaktujte, rádi poradíme či vysvětlíme. Pokud se neozveme do 14 dnů a nemáte od nás žádnou zprávu, prosím kontaktujte nás a zjistíme, co se stalo.
 
 
 
 
 
 
 
ÚDRŽBA-
 
 
 
Jak se mám o nový kousek starat?
Na toto téma máme sepsanou samostatnou nápovědu. : ) Najdete ji ZDE. Základní poučka ale je - perte rozumně, ideálně na 30 stupňů, vyvarujte se změkčovadel, zesvětlovačů, čističů skvrn a pokud možno perte v pračce, otočené na ruby se stejnobarevným prádlem. S žehličkou rozumně, žehlit hlavně z lícu, podšívky se rády připalují. : ) Ani nevíte, kolik problémů se stává při ručním praní - příliš vysoká teplota, více prášku než v pračce, menší možnost vyždímat citlivě, delší doba položení věci v pracím prášku. Takže ne, určitě nepatříme mezi zastánce ručního praní. :) Je ale potřeba prát vždy s rozmyslem a spíše citlivěji - oblečení bude déle dělat radost. :)
 
Srazila se mi sukýnka. Je to normální?
Ano je, materiály se sráží běžně a je to bohužel jejich přirozená vlastnost - především jde o materiály přírodního původu - bavlna, len, viskóza... Ale trochu se sráží také podšívky. U nové sukýnky počítejte s přibližnou srážlivostí u přírodních materiálů 2 cm na délku sukýnky u přírodních materiálů, u polyesterových materiálů a materiálů umělého původu pak počítejte se srážlivostí 0–1 cm. Srážlivost je na veškerém zboží - nejen šitém od nás, ale i kupovaném. Jen tričko nebo sukni z marketu si nikdo tolik neměří před a po vyprání. Je dobré ale vybírat podle poučky výše – přírodní materiály raději delší a umělé v délce kterou chcete… :) 
 
 
 
 
 
 
 
VELIKOSTI-
 
 
Jakou mám zvolit velikost oblečení?
Volba velikosti je určitě hodně důležitá. Záleží, jaký kousek si chcete pořídit. Doporučujeme v ideálním případě odměřit od podobného kousku, který již máte doma. Například tričko je ideální volit odměřením Vašeho oblíbeného trička doma. Poměření u triček je také vhodné pro volbu velikosti mikin, šatovek a sak, kde si jen přičtete volnost tam, kde ji chcete. U klasických šatů je dobré vybírat podle naměřených rozměrů a porovnat s Vašimi mírami. U mnoha kousků ale ani správné měření nepomůže, protože nemusí sedět střih sám. Pokud máte možnost, stavte se na některém z našich obchodů vyzkoušet a uvidíte sami. : ) Na téma volba velikosti máme samostatný článek a můžete si jej přečíst ZDE. Pokud váháte, určitě nám napište nebo zavolejte a poradíme. :) 
 
Jak je to s délkou sukní?
Naše sukně měříme položené, sklepnuté a v celkovém rozměru i s úpletovým pasem. Je zde hodně proměnných od materiálu, velikosti postavy, v jakém místě bude sukně nošená, jak moc se natáhne úpletový pas... Na téma délka sukní máme samostatný článek, který by Vám mohl poradit. Najdete ho ZDE. Nebojte se ale, není to věda, dejte na intuici a neřešte jednotlivé centimetry. U sukní je občas to kouzlo, že v jednom materiálu sedí délka nějaká a v jiném zase jiné. Také jednotlivé střihy sukní jsou hodně rozdílné v délkách, ve kterých jsou příjemné na nošení. Například půlkolové sukně budete mít vždy o něco delší než balónkové. 
 
Naměřil/a jsem rozdílné rozměry oproti uvedeným u vás na e-shopu, je to chyba?
Jsme malá firma, vše šijí švadlenky kus po kuse, proto mohou vzniknout drobné odchylky v rozměrech. Otázkou je pak také, kde rozměry měříte. Může se stát, že míry naměřené u nás jsou jiné prostě jen proto, že měříme v jiném místě, než měříte doma. Mohla se ale také stát chyba. Jsme jenom lidi. Takže pokud je rozdíl výrazný, napište a zjistíme co se stalo a vymyslíme nápravu. : )